Followers

Friday, February 18, 2011

Terima Kasih Daun Keladi .... Pengunjung Yang Dihargai



Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pengunjung yang telah sudi singgah di laman ini. Setelah berblogging selama kira-kira 10 bulan, jumlah pengunjung yang bermula dari 0 kini telah mencecah 10001 pengunjung.

Walaupun ia bukanlah sesuatu yang besar buat blogger yang telah mantap, namun bagi saya ia merupakan sesuatu yang amat besar nilainya. Semoga sokongan yang diberikan ini berterusan, bak kata pantun orang tua-tua "Kalau tidak kelapa puan, tidak puan kelapa bali, kalau tidak kerana kunjungan tuan puan, takkan saya sampai setahap ini."

Kepada semua "TERIMA KASIH DAUN KELADI ...."

7 comments:

  1. tahniah..tahniah...aku bila tah

    ReplyDelete
  2. hi3..superb!!!!

    btw plz elp me:(

    http://eityzaty.blogspot.com/2011/02/tolong-advice-zaty-mana-u-yg-bgossss-n.html

    ReplyDelete
  3. Singgah sambil nak ucapkan tahniah pada tuan Rafie...smoga trus berblog....jom turun menjoran di Lumut 26 Februari nanti...

    ReplyDelete
  4. best kan kalau ada ramai follower..tapi kita akan rasa lebih bersemangat bila ada follower yang sudi tinggalkan komen..kan?

    ReplyDelete
  5. ibu intan ,faisal apardi, zaty luvlianncezzz, Tokan & Nor Moscow :

    Terima kasih kerana sudi meninggalkan coretan yang memberi semangat pada laman ini.

    Tanpa anda siapalah diri ini ....

    ReplyDelete
  6. Tokan :

    Maaf la tuan. Saya tak dapat nak ikut. Bebudak balik cuti. Tuan tak terlibat ker dengan kejohanan Futsal tu ??? Insyallah saya akan hantar 4 team....... dan jumpa kekawan kat Best Out !!!!!! Apa-apa pun Selamat Menjoran.

    ReplyDelete