Followers

Wednesday, December 8, 2010

RUANG DAPUR

MAAFKAN AKU DAN TERIMA KASIH

Setelah agak lama saya menyepi tanpa sebarang N3 baru, saya bersyukur kerana paparan blog ini masih utuh setelah serangan M'ware yang teruk. 27 N3 terpaksa saya singkirkan daripada paparan blog ini kerana dijangkiti virus berkenaan. Saya juga berterima kasih kepada teman-teman bloggers yang masih setia mengunjungi saya di sini walaupun sudah lama saya tidak ber "blogwalking".
Selain itu semua "link" rakan-rakan bloggers dan beberapa "gedget"terpaksa juga saya singkirkan buat sementara waktu untuk memastikan keadaan pulih seperti sediakala.
Kepada rakan-rakan bloggers yang juga telah menyingkirkan "link" saya daripada blog mereka atau keluar daripada menjadi "follower" ... saya memahami situasi itu bagi memastikan gangguan virus ini tidak merebak.
Segala kesulitan yang rakan-rakan hadapi ... saya memohon ribuan kemaafan.

Syukur ........Kini Aku Bebas

N3 ini hanyalah pelengkap kepada N3 aku yang sebelum ini di bawah label "Rumahku Syurgaku".





1 comment: