Followers

Wednesday, December 22, 2010

Cuti-Cuti Malaysia - Cameron Highland

Pada awalnya, percutian ke Cameron Hinghland ini dirancang untuk percutian keluarga. Namun oleh sebab pada musim cuti sekolah ni ramai sanak saudara dan jiran-jiran yang mengadakan kenduri perkahwinan pada hari yang sama, maka hanya sebahagian yang dapat menyertainya. Saya pun hanya hantar wakil sahaja.

Walau bagaimanapun, percutian keluarga akan diteruskan pada hari Sabtu, Ahad dan Isnin (25-27 Dis. 2010) minggu ini di Bukit Merah Lake Town Resort. Insyaallah.





9 comments:

  1. lama tak p cameron..last mase skolah rendah ddulu...nak p lagi la~

    ReplyDelete
  2. makin sejuk tak cameron ? haha lama tak pegi sejak duduk labuann .

    ReplyDelete
  3. seronok kan dapat bercuti2 bersama keluarga :))

    ReplyDelete
  4. CaDLyNN & mahirahnazlim : Tq kerana memeriahkan ruangan ini.
    Brincang agak sejuk tapi kat Tanah Rata kurang. Ringlet macam biasa jer...
    Cuaca terasa sangat sejuk pada musim berangin.

    ReplyDelete
  5. huu..lama gak tak naik cameron nie.. bilaa laa nak dapat g kali ke3.. huhu

    ReplyDelete
  6. MAPPIAU : TQ bebanyak.....
    Alhamdulillah ... bolehlah jejalan dengan duit bonus yg kerajaan bagi tu ...

    ReplyDelete
  7. arang felda jgk ea..
    hehhehehehe....
    nice blog..
    wat cuti2 nie.
    muah x tpmt penginapan krt cameroon..
    klu ade tmpt penginapan murah ble bg tau x?
    kot2 ble dapt murah

    ReplyDelete