Followers

Sunday, March 27, 2011

Upgrade......Gelanggang Badminton SKTS



Kerja-kerja baik pulih dan "upgrade" gelanggang badminton bermula jam 8.00 pagi. Seramai 11 orang pekerja bertungkus lumus menyiapkan kerja-kerja pada hari ini. Apa yang paling dikhuatiri ialah hujan. Lapangan kerja yang terdedah kepada hujan mebuatkan semua yang terlibat seolah-olah berlumba dengan masa dan cuaca. Namun Alhamdulillah cuaca sepanjang hari ini cerah dan baik sekali.

Walaupun dengan seramai 11 orang tenaga kerja namun kerja-kerja di lapangan hanya dapat disiapkan pada jam 9.30 malam. Sempat juga saya menyediakan kopi panas sebelum semua bergerak pulang dalam keadaan letih lesu.

Sebelum pulang,saya bertanya kepada rakan saya (Aziz) selaku Ketua Pekerja apakah "Budget" yang diperuntukkan mencukupi. Dengan selamba beliau menjawab yang penting upah untuk rakan-rakannya lepas dan yang selainnya adalah sebagai sumbangan yang dapat mereka berikan kepada pihak sekolah.

Saya bagi pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih kepada Aziz serta rakan-rakan atas sumbangan yang telah diberikan. TERIMA KASIH DAUN KELADI .....

Kepada sesiapa yang ingin mendapatkan perkhidmatan membina rumah, ubah suai dan lain-lain kerja pembinaan boleh menghubungi AZIZ di talian : 012-5762173.

(Hasil tangan beliau : sila klik label "Rumahku Syurgaku"........)








No comments:

Post a Comment